Forum - Topic

Onderwerp: Website verkoop.

Trabbo
Topposter
Gepost op 15-03-2009 om 12:03u
Hey,

Omdat ik gcoins nodig hebt, en toch geen runescape meer speel verkoop ik mijn 'clan site'
je kan er ook een tipsite van maken of iets anders. Voor de previeuw klik je [url=http://crimehitman.cr.funpic.org/index.php]hier[/url] Ik heb er zelf even wat neer gezet, mijn mail heb ik vervangen door ... de clan had zo'n 50 leden maar nu ik ben gestopt met rs en dus zijn ook de leden weg, ik heb ook een paar pagina's weggehaald die voor de clan toen waren, die heb ik weggehaald voor het geval het na word gemaakt.

Verder lijkt hij een beetje 'leeg' maar dat komt omdat ik er maar even wat neer heb gezet.

De layout is uitrekbaar, dit houd in dat als je een pagina hebt met zoveel tekst maar het vakje van de layout stopt, het zelf uitrekt. Zo kun je dus pagina's maken met meer dan 1000000 woorden!

Heb je intresse, stuur je maar een berichtje naar me, ik vraag er niet al te veel voor maar dan zullen we wel onderhandelen.

[b]P.S= Het is niet zo lastig om de teksten te veranderen, je hebt alleen een basis kennis van HTML nodig.[/b]

Owja ik geef alle pagina's, layout, Include en de CSS. Nogmaals als je de tekst wilt veranderen, alleen voor de tekst heb je de basis kennis van HTML nodig.

Als je nog vragen hebt, kan je het altijd vragen!

Owja srry voor die reclame steeds op de site, dat komt omdat ik voor de voorbeeld maar snel even een host heb genomen. Ja ik raad je aan die host niet te nemen, tenzij je elke 30 sec een reclame popup wil.
Reacties

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325