Forum - Topic

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 199
Onderwerp: VIRUS!!!!!!

Gangbang002
Nieuw lid
toen ik de wijzingen van mij pakket eigen uiterlijk op ging slaan kwam er een melding van mijn antivirus dat er een TROJAN.SCRIPT.W32 in zat
dus voor iedereen het beter niet in het pakket eigen uiterlijk te zitten want net was het nog goed
Reacties

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 323

Gangbang002
Nieuw lid
Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 03-04-2009 om 15:51u
Dit is de locatie http://yourcrime.net/index.php?page=index&=customtpl&selectpage=Veranderen

(tenminste dat zei mijn antivirus Norton Internet Security 2009)

en die smiley moet weg]]]

Trabbo
Topposter

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 03-04-2009 om 16:40u
XD Norton is een slechte virus programma zeg ik je nu alvast, die geeft met alles wat maar niet klopt een fout aan, zo deed hij dat ook bij een spel bij mij. het is een ** programma. Neem avast, veel beter.

Owja op yourcrime vind je echt geen virus

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325