Forum - Topic

Onderwerp: Ideetje

Trabbo
Topposter
Gepost op 04-04-2009 om 17:15u
Hey, trabbo hier ik heb weer een idee dit maal voor de clans.

- Clan naam veranderen in 'familie' het is tenslotte een crime game. (alles waar ik nu familie zeg bedoel ik dus CLAN mee)

- Familie plaatje, een vakje waar je zeg maar ongeveer een plaatje van 250X150 in kan plaatsen, dit is zeg maar dus het familie logo

- Familie rente van 3%

- VIP familie, hier kan je dan voor bellen en dan word je familie VIP, de voordelen zijn(VIP fam blijft voor altijd geldig):

Forum mod kunnen instellen, dus familie's kijgen een eigen forum die je alleen kan zien als je in die familie zit en dan kunnen hun hun eigen forum mod kiezen die alleen slotjes kan zetten enc op de fam forum.

Meer familie rente (bv van 3% naar 4%

De familie krijgt in de familie lijst een kleur(bijvoorbeeld blauw)

- Familie Bericht, dit is een pagina waar alleen leden van de familie kunnen kijken, hierin staat dan bijvoorbeeld de hometown, of andere informatie.

Zo dat waren weer even een paar dingentjes,

[b] Edit by Steventje:
LorenzoRisacks opmerking stond hier onder wegens mijn slome @#$@#$ pc is deze per ongeluk verwijderd ik drukte mijn scroller in op mijn muis precies op zijn bericht. Excuus hiervoor message gaat ook naar Lorenzo![/b]
Reacties

Trabbo
Topposter

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 04-04-2009 om 17:33u
Quote:
- clan naam wijzigen zou in de toekomst mogelijk moeten zijn met het pakket eigen teksten , eventueel kan er gevraagd worden clan zo snel mogelijk toe te voegen.

- Met het pakket 'eigen uiterlijk' zou dit in de toekomst mogelijk moeten zijn.

- Wat bedoel je met familierente ?

- Vip familie vind ik een goed idee, het zou dan wel bepaalde optie's mogen toevoegen zoals je zegt: een forum etc. Eventueel enkele nieuwe gebouwen ook etc. Zeer goed idee.

- Dit kan gewoon geplaatst worden op een forum ook , dus volgens je vorig idee hé.

met familie rente bedoel ik dat je gewoon elke dag dan 3% rente krijgt op je familie bank.

ik snap eigelijk niet wat je bedoeld dat je fam plaatje dan met eigen uiterlijk kan doen, want dan krijgt elke familie het zelfde plaatje, dat moeten hun dan toch zelf kunnen veranderen?

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325