Forum - Topic

Onderwerp: Doneren / adres

D0nny41
Actief lid
Gepost op 10-04-2009 om 17:57u
Ik heb eigenlijk 2 vragen, ik ben van plan om in mijn eigen crimesite ook zeg maar evenementen te houden, van wie bijv eind van de week zoveel power is krijgt zoveel geld.

Alleen waar is de doneer optie voor admin of kan dat niet, wil er wel voor betalen hoor!

en owjah een andere adres voor 1100 gcoins ofzo was het.

Hoeveel kost dat wilde gcoins kope mnet wallie van 10 nergens stond hoeveel ik er in ruil kreeg.

500 ofzo? heb zelf geen flauw idee kan iemand me ermee helpen?
Reacties

Trabbo
Topposter

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 10-04-2009 om 18:02u
Kijk bij database beheer om te doneren, onder spelbeheer van de yourcrime site (kan ook bij pakketen en dan verlengbare pakketen daar staat ie ook)

en een wallie van 10 = 750gcoins
[b] Edit by Steventje:
Even een toevoeging, van iedere eurocent die ogm krijgt, krijg jij 1 gcoins. Wallie rekent 25% kosten aan dus haal jij 10 euro wallie krijg je idd 750 gcoins.

25% van 10 euro is €2.50. €2.50 - 10 is €7.50 -> €7.50 is 750 gcoins. Even voor wat extra duidelijkheid[/b]

D0nny41
Actief lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 10-04-2009 om 18:09u
Ej hoeveel kan je per x doneren, en hoeveel kost het per periode of altijd?

Trabbo
Topposter

Gepost op 10-04-2009 om 18:11u
60 dagen voor 59gcoins, en je kan met database beheer zie ja alles van de speler, cash bank enc, als hij dus bijvoorbeeld op cash 500 heb staan en via database beheer zet je er een 0 achter dan heeft hij 5000, je kan dus zoveel je wilt doneren en zo vaak je wilt.

verander bank en cash naar 0, en je speler heeft geen geld meer.

D0nny41
Actief lid

Gepost op 10-04-2009 om 18:18u
Dus ook als het ware 5.000.000.000.000.000

Klinkt een beetje noob, alleen als er wat grotere spelers inzitten moeten er ook steeds grotere bedragon uitworden gekeerd

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325