Forum - Topic

Onderwerp: Gcoins

Svenh10
Nieuw lid
Gepost op 31-08-2010 om 11:12u
hallo ik ben sven van thegame en ben 12jaar.
ik wil ook graag een goed spel maar ik mag niet voor alles betalen...
zoals wachttijden veranderen kost Gcoins
alles kost Gcoins
zou je daar niet iets aan kunnen veranderen?

groetjes sven van thegame
Reacties

Vhelmut
Moderator

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 01-09-2010 om 08:38u
Ze moeten ook iets verdienen hé.

Svenh10
Nieuw lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 01-09-2010 om 13:17u
Ja dat ken wel maar waarom alles?
ik wil ook een groot spel maar ik mag niet betalen

Vhelmut
Moderator

Gepost op 01-09-2010 om 17:06u
Alles? niet alles kost Gcoins, maar wel veel. Je kan ook Verdienen met jouw spel, als je natuurlijk geen spelers hebt dan kan je niet verdienen, dus ik zou aanraden: Adverteren en NIET als eerste in de ledenlijst staan mat maximum power, zo zeggen de spelers ook, het is unfair om tegen de owner van het spel te spelen die alles van hem/haar kan veranderen.!

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325