Forum - Topic

Onderwerp: Gezocht leden en link partners

Vipcode
Nieuw lid
Gepost op 24-12-2010 om 22:57u
ik zoek leden dus meld je aan op crimenalsgun.yourcrime.net
als je dat heb gedaan en je bent de eerste 10 de speler dan moet je me een berichtje sturen (vipcode)
dan krijg je geld en gcoins

ik heb ook linkpartners nodig
zet hem hier bij en dan mag jij de mijne bij jouw neer zetten ?
Reacties

Stener
Nieuw lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 24-12-2010 om 23:01u
Ik voeg jou erbij als je zorgt dat de mijne bij jou komt en dat er leden bijkomen
www.crimemafia.nl.ae

Stener
Nieuw lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 24-12-2010 om 23:05u
Heb je de mijne toegevoegd

Ik heb de jouwe toegevoegd

Vipcode
Nieuw lid

Gepost op 25-12-2010 om 17:32u
Meld jij je aan bij mijn en ik bij jouw ?

Reneau
Nieuw lid

Gepost op 06-01-2011 om 19:38u
Hoi ik zoek ook linkpartners wie wil die gene zijn meld het [color=red]Hier je tekst[/color]maar ja word ook lid thanx alfast

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325