Forum - Topic

Onderwerp: Belangrijk aanmelden

Mitchel119
Actief lid
Gepost op 23-06-2011 om 17:28u
hey ik heb een probleem op me spel spelers kunnen niet meer inlogen ik kan het probleem niet uitlegen dus ik zet link neer kan je het zien http://mijngame.net/scarface ik heb geen idee hoe ik zelf dit kan oplosen dus daarom deze forum
Reacties

Vhelmut
Moderator

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 23-06-2011 om 18:56u
Bedankt om het te melden. Het zal zo snel mogelijk worden gemaakt.

Mitchel119
Actief lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 23-06-2011 om 19:06u
Quote:
Bedankt om het te melden. Het zal zo snel mogelijk worden gemaakt.

snap je wel wat ik bedoelden ha je het ook gezien want is egt raar maar kan het ook niet uitlegen
ik zou het proberen

als ik me wil inlogen dan krijg ik later deze scherm dan onlinegamemanager en dus kan ik niet op me spel en hij geen aan dat ik uitgelogd ben

Mitchel119
Actief lid

Gepost op 23-06-2011 om 19:37u
Probleem is opgelos

Vhelmut
Moderator

Gepost op 23-06-2011 om 21:45u
Inderdaad, ik kreeg ook een onleesbaar bericht als ik bij jouw wilden inloggen.
Ik vind het leuk dat het opgelost is en nog veel speel plezier!

Log in om te reageren.