Forum - Topic

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 199
Onderwerp: Meerdere Bugs

Darwin
Nieuw lid
Bug 1: Ziekenhuis,
Er staat een button met verhoog level, maar als je daar op klikt gebeurt er niets,

Bug 2: Eigendommen,
Als ik een eigendom koop en ik klik later op het menu Eigendommen en klik dan op Verkoop, dan linkt hij me door naar de homepage van mijn site, dus zo zijn spelers niet in staat om hun eigendommen te verkopen.

Bug 3: Clanlijst,
Wanneer ik op clanlijst klik en dan op een van de clan namen, dan stuurt de site me door naar de homepage van mijn website, klik ik eerst op de beheerder van de clan en dan op de clannaam dan stuurt hij me wel gewoon door.

Outdate: MSN uitnodiging,
Zoals aangegeven op de pagina, kun je niet meer mensen doorgeven want dit kan alleen met de oudere versies,

Ik hoop dat jullie wat aan de bugs doen, als deze gefixt zijn zal ik mijn game uitbreiden eerder niet, vind ik wel jammer, want ik zou mijn game helemaal willen uitbreiden,

So Please fix this, it shud be easy for you scripters!
Reacties

Banditie
Forum beginner

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 15-07-2011 om 15:26u
Bij bug 2 krijg je bovenaan de pagina een hokje waar je in kunt vullen voor hoeveel geld jij hem wilt verkopen. Dan kun je op verkopen klikken en staat het op de te koop lijst.

Bug 3 heb ik geen last van. Ik kan gewoon op de naam klikken van de clan en dan zit ik er op.

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 323

Darwin
Nieuw lid
Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 15-07-2011 om 15:52u
Quote:
Bij bug 2 krijg je bovenaan de pagina een hokje waar je in kunt vullen voor hoeveel geld jij hem wilt verkopen. Dan kun je op verkopen klikken en staat het op de te koop lijst.

Bug 3 heb ik geen last van. Ik kan gewoon op de naam klikken van de clan en dan zit ik er op.

bij beiden heb ik dat hij in frame naar het HQ gaat, Misschien is het gewoon een bug bij mij zou kunnen toch

Banditie
Forum beginner

Gepost op 15-07-2011 om 15:58u
Zie je bij bug 2 echt niet als je op verkopen klikt dat daar vlak boven iets verschijnt waar je de prijs in kan stellen?

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 323

Darwin
Nieuw lid
Gepost op 15-07-2011 om 16:13u
Quote:
Zie je bij bug 2 echt niet als je op verkopen klikt dat daar vlak boven iets verschijnt waar je de prijs in kan stellen?

Nee zodra ik verkopen aanklik dan gaat het frame gelijk over naar het HQ

Vhelmut
Moderator

Gepost op 16-07-2011 om 12:18u
Bij ziekenhuis heb ik het zelfde, voor de rest werkt alles goed, bedankt voor het te melden.

Trabbo
Topposter

Gepost op 16-07-2011 om 15:14u
Dat bugje van de eigendommen, is dat niet gewoon omdat je even inactief was? Waardoor je weer uitgelogd werd. Ik heb er namelijk geen last van.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325