Forum - Topic

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 199
Onderwerp: Winkel Bug

Darwin
Nieuw lid
Als ik bij mijn game op winkel klik en dan op een van de submenus, dan krijg ik ipv de koopbare items gewoon een lege pagina
Reacties

Yunus5698
Nieuw lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 10-08-2011 om 11:59u
Mischien is de achter grond wit en allee letters ook wit

Vhelmut
Moderator

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 10-08-2011 om 13:03u
Bij mij werkt het perfect de winkel.

EDIT:

Inderdaad, bij jouw spel werkt het niet, maar probeer eens het menu winkel in je kolompjes te zetten want volgens mij staat die ge disabled, daarom dat de winkel niet laat.
Als dit niet werkt zou ik het niet weten sorry dan moet steventje of klasje dit afhandelen.

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 323

Darwin
Nieuw lid
Gepost op 10-08-2011 om 19:41u
Quote:
Bij mij werkt het perfect de winkel.

EDIT:

Inderdaad, bij jouw spel werkt het niet, maar probeer eens het menu winkel in je kolompjes te zetten want volgens mij staat die ge disabled, daarom dat de winkel niet laat.
Als dit niet werkt zou ik het niet weten sorry dan moet steventje of klasje dit afhandelen.

^^ Geprobeerd maar werk niet, plz help, hij deed het wel^^

Vhelmut
Moderator

Gepost op 11-08-2011 om 15:24u
Ik zou het dan niet weten, even geduld tot klasje of steventje het leest.

Log in om te reageren.