Forum - Topic

Onderwerp: Kliklinks

Amycha
Forum beginner
Gepost op 11-09-2011 om 17:23u
Hoi,

Het is misschien een leuk idee om, als je meerdere kliklinks hebt, mensen alle links te laten klikken in plaats van slechts 1.

Allereerst moet de wachttijd dan per kliklink.
Daarnaast moet er de keuze gegeven worden aan de admins om de beloning aan te passen (eventueel per kliklink).
Als laatste lijkt het me misschien ook nog handig om dat het aantal kliks voor Gcoins te veranderen van 75 clicks = 10 Gc naar een keuze (hoger dan 75), net zoals er nu is bij het aantal voor de 5 Gc.

Grtz
Reacties

Realmaffia
Site Admin

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 11-09-2011 om 18:08u
Bedoel je klikmissie?
want dit kan je al namelijk instellen.

EDIT:
Je kunt de instelling voor klikmissie via hier doen.
http://onlinegamemanager.nl/speltools

Amycha
Forum beginner

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 11-09-2011 om 19:02u
Ja, oké...

Maar je kan nog steeds mààr 1 klikmissie doen, ookal heb je (bij wijze van spreken) 200 links.
Ik weet dat je de beloning ervoor kan instellen maar ik bedoel per link, zodat de ene duurder kan dan de andere (belangerijke links leveren meer op )
En ik zeg toch: zoals er nu is voor 5Gc te verdienen, maar dan ook voor 10Gc te verdienen, zodat als je 10 links hebt je bijvoorbeeld 200 klikmissies gedaan moet hebben voor 10Gc in plaats van 75.

Lees alsjeblieft...

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325