Forum - Topic

Onderwerp: Eigen site - wijzigingen

Hakan1
Forum beginner
Gepost op 17-01-2012 om 20:08u
Klasje,

waarom kunnen wij niet via het spel mensen dingen geven of bij hun weghalen net als bij een site als je hem wilt weten stuur dan een bericht,
en klasje waarommoeten we alles kopen doe soms een actie van zeg maar wie deze maand het meest online is wint 100 gcoins ofzo dat was een voorbeeld als je dat doet komen er zeker meer mensen online en als je me persoonlijk wil mailen mail dan naar krimiboys@hotmail.com

En kan je ook een speciaal pagina maken waar de naam van games staan??

Mvg. Hakan

(deze vragen vraag ik aan Klasje niet aan andere dus je mag altijd reageren)
Reacties

Realmaffia
Site Admin

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 18-01-2012 om 13:16u
Als je een persoonlijke vraag hebt aan Klasje kun je die beter stellen aan Klasje zelf.
IK denk dat Klasje vanwege de beveiliging heeft gedaan dat je alleen via OnlineGameManager spelers kan bewerken.
Actie's zijn wel een goede idee dan komen er ook meer leden online.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325