Forum - Topic

Onderwerp: Rood Kruisje

Superbodi
Nieuw lid
Gepost op 27-01-2012 om 13:58u
als ik op auto stelen of misdaden klik, moet je zon code invullen alleen ik zie alleen amar waar de code hoort te staan een rood kruisje
Reacties

Realmaffia
Site Admin

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 27-01-2012 om 17:15u
Kun je de bug iets beter uitleggen en wellicht met een screenshot?

Vhelmut
Moderator

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 29-01-2012 om 13:31u
Het is waarschijnlijk de image die blijft hangen, op firefox zie ik op jouw spel helemaal geen bevijligings code, juist het balkje voor de code in te vullen lol.
Bedankt voor het melden van de bug, deze word zo snel mogelijk opgelost.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325