Forum - Topic

Onderwerp: Algemene bug topic. Post hier je bug(s)!

Vhelmut
Moderator
Gepost op 04-05-2012 om 12:48u
[i]Beste leden,

De laatste tijd zie ik veel topics die naar klasje gericht zijn in verband met een bug, je moet verstaan dat klasje het druk heeft en niet elke topic kan lezen in een enkele dag.
Daarom maak ik deze topic aan als je een bug/glitch hebt gelieven deze op deze topic te reporten met het volgende formaat dit maakt het makkelijk voor het team voor de bug te vinden en te weten wat de bug exact is.
Elke bug ie hier gereport word [b]moet[/b] in het formaat zijn zoniet zal je post verwijderd worden.
je moet verstaan dat klasje niet veel tijd heeft en het kan eventjes duren voor de bug gefixt is maar met deze topic zal het voor klasje makkelijker worden en moet hij niet naar 500 topics zoeken.[/i]

[b]Formaat:
[color=blue]*Locatie van de bug/glitch : (op je spel/forum)
*Printscreen van de bug/glitch :
Is dit enkel op jouw spel of op iedereen zijn game :
Extra informatie die klasje kan helpen :
[/b]

*= MOET INGEVULD ZIJN[/color]

[b][color=red]Onthoud goed elke post dat deze formatie NIET bevat zal verwijderd worden![/color][/b]

Edit by Realmaffia:
Alleen team leden mogen een BUMP plaatsten.

Mvg
Het yourcrime team.
Reacties

Vhelmut
Moderator

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 04-05-2012 om 12:49u
RESERVED VOOR BUG LIST

[color=blue]*Locatie van de bug/glitch :
Op de hoofd-site(OlineGameManager).

*Printscreen van de bug/glitch :
Aangezien dit geen nut heeft heb ik dit niet gedaan.

Is dit enkel op jouw spel of op iedereen zijn game :
Niet bekend

Extra informatie die klasje kan helpen :
Aangezien ik nog niet kon uitleggen wat precies de bug is leg ik het nu uit.
Indien ik op OGM de taal van Engels naar Nederlands wijzig wordt de taal na enkele minuten terug gewijzigd naar Engels.
Helaas weet ik zelf de oorzaak niet,ik heb alleen maar op enkele forum topics gereageerd.

---

Locatie van bug mijn maffia spel

Iedereen last van ? Weet ik niet ik in iedergeval wel.

Wat is bug ? Bij het betaalscherm voor het kopen van gcoins op je spel als je dan op paysafecard drukt krijg je deze melding : Ongeldige eindprijs contacteer webmaster .

Screen shot bij gevoegd.

[img]http://i1082.photobucket.com/albums/j366/cyr13lgame/paysafecard.png[/img][/color]

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325