Forum - Topic

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 199
Onderwerp: Laad probleem

Darwin
Nieuw lid
Hallo Admins/Mods,

Ik zit met een probleem,
elke keer als ik op yourcrime.net zit of elke andere URL naar de game manager, dan heb ik 9 van de 10 keer na 15 minuten dat me browser de pagina's van zowel me game als de game manager niet meer kan vinden, bij google chrome zegt hij dan zelfs dat de site misschien offline is,.

Ik dacht dat het aan me browser lag, heb het geprobeerd met Chrome, Firefox, en IE, maar allemaal het zelfde probleem,
ook heb ik het op meerdere pc's bij mij thuis geprobeerd, heb het zelfs op mijn laptop geprobeerd bij me schoon ouders thuis,

is dit een bekend probleem, of heb ik iets in me account instellingen van game manager niet goed staan?

ik hoop dat het verholpen kan worden
Reacties

Realmaffia
Site Admin

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 08-05-2012 om 17:44u
Dit heb ik inderdaad ook,het is nog geen bekend probleem.
Ik dacht namelijk dat het lag dat ik ook op een mede site van OGM zat.
Als ik dan bijvoorbeeld op de andere mede site zit en ik ga naar een andere pagina komt de site niet meer en valt OGM ook uit.
Klopt het dat na circa 15 minuten de site dan weer wel werkt?

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 323

Darwin
Nieuw lid
Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 08-05-2012 om 18:08u
Jah na een paar minuutjes doet hij het weer even, maar valt vervolgens na enkele minuten weer weg

Log in om te reageren.