Forum - Topic

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 199
Onderwerp: Doorschakel script

Darwin
Nieuw lid
Hallo mensen,
ik zoek een script die als ik die op me site zet http://ravange.nl dat hij dan doorschakelt naar mijn game, zoals nu,. maar ik wil dat die de game url niet laat zien maar gwn http://ravange.nl
Reacties

NearReality
Forum beginner

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 10-05-2012 om 13:32u
Heb je die domein gekocht? Misschien moet je even kijken bij je domein beheren en activeren.

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 323

Darwin
Nieuw lid
Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 10-05-2012 om 13:56u
Het domein heb ik al een tijdje, maar kan het bij plesk niet vinden

NearReality
Forum beginner

Gepost op 10-05-2012 om 14:57u
Je bedoeld toch dat je wel naar die website kan gaan met die link maar als je speelt die link er niet staat toch?

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 323

Darwin
Nieuw lid
Gepost op 10-05-2012 om 15:03u
Jups, dat er in de adresbalk ipv ravange.yourcrime.nl gewoon ravange.nl blijft staan

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325