Forum - Topic

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 199
Onderwerp: Idee voor yourcrime

Darwin
Nieuw lid
ik zou graag willen dat ik alle tekst in mijn spel zelf kan aanpassen, dit zodat het niet perse meer een crimegame hoeft te zijn.

op deze manier kunnen spelers het spel helemaal eigen maken en kunnen ze dus hun spel helemaal uniek maken,
en dus meer kans hebben op leden, aangezien crimegames tegenwoordig in overvloed zijn, het principe van het spel blijft dan het zelfde maar ipv auto's stelen zou je dan huizen kunnen proberen te bouwen en dan verkopen.

ik hoop dat dit mogelijk is, het zal ook deze game manager veel meer uniek maken dan de concurrenten, en dus ook meer inkomsten betekenen voor yourcrime
Reacties

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325