Forum - Topic

Onderwerp: Verdiende Gcoins

Cyr1e1
Actief lid
Gepost op 18-05-2012 om 02:13u
Beste cyr1e1, zojuist heeft admin 70 Gcoins overgezet naar je spel. Hierdoor heb je 7 Gcoins verdiend. Veel succes nog met je spel, OnlineGameManager dit bericht zag ik staan tussen sms controlle dus mijn admin op het spel kreeg hem niet eens maar maakt niks uit ik heb inkomsten pakket 4 en hoor dus 75% te krijgen van de gcoins maar zoals je kan zien in dit bericht heb ik er maar 10% van gehad.
Reacties

Cyr1e1
Actief lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 18-05-2012 om 02:15u
Dit bericht is verstuurd naar cyr1e1 de gebruikers naam op deze website maar hij zou naar admin moeten worden verstuurd want dat ben ik op het spel.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325