Forum - Topic

Onderwerp: Leden promotie

Thunderking1993
Nieuw lid
Gepost op 06-06-2012 om 17:35u
Hallo,
Zijn er onder jullie die leden willen ?
Ik kan voor unieke leden zorgen.
Uiteraard is het ook mogelijk dat leden blijven en dus betaald lid worden en jij verdient..

Mail me.
Reacties

Pangshot5
Actief lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 07-06-2012 om 22:48u
Ja

MF-Killer
Nieuw lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 08-09-2012 om 22:50u
Ik ben geintresseert

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 323

Darwin
Nieuw lid
Gepost op 11-09-2012 om 20:13u
Geïnteresseerd maar nog niet al te gelovig

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325