Forum - Topic

Onderwerp: Mijngame

Nick1996
Nieuw lid
Gepost op 10-06-2012 om 21:52u
hallo allemaal kom op mijn website spelen mijn website is www.mijngame.com/gangstercrime
Reacties

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 323

Darwin
Nieuw lid
Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 13-06-2012 om 16:03u
Beste mensen ik ben dan geen admin, maar het zal wel zo netjes zijn om gewoon normaal te reageren op een topic, dus geen mensen chanteren, Geld voor dit soort dingen vragen is niet echt rieel, aangezien het gewoon een vraag is en dit systeem voor iedereen BIJNA Gratis is, Wil je dus niet normaal reageren op een topic, Reageer dan gewoon niet, zo hou je het forum schoon en scheelt het de Forum Mod's weer opruimen,

Dat is mijn mening BTW

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325