Forum - Topic

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 199
Onderwerp: Schoonheid foutjes

Darwin
Nieuw lid
Als mensen aan het werk zijn via uitzendbureau, dan kunnen ze geen misdaden doen, maar wel auto stelen,
dat klopt niet helemaal.

Ik vind het een beetje jammer, als de members de kliklimiet van de server hebben bereikt, dat ze dan een witte pagina met zwarte letters krijgen (afhankelijk van browser type)

Is het niet mogelijk dat als je meer als 15 kliks per minuut maakt dat je dan een wacht scherm krijgt die de layout van de game bevat maar dan zonder de menu's?

dit zal een stuk netter zijn
Reacties

Realmaffia
Site Admin

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 22-06-2012 om 12:34u
Bedankt voor het melden, werken we aan.

Voor uitzendbureau, daarom ook dat volgende tekst er in staat:
"Als je slim bent, kan je tijdens de werkuren gewoon andere dingen gaan doen zonder dat je baas het merkt."

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 323

Darwin
Nieuw lid
Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 02-08-2012 om 12:14u
Dat snap ik maar misdaad kan niet en auto stelen wel? zou dan toch eerder anders om zijn? auto stelen duurt toch ook langer dan een misdaad

Realmaffia
Site Admin

Gepost op 09-08-2012 om 10:17u
Inderdaad is dat wel een goed idee.
Indien ik Klasje online op Messenger zie zal ik het zeggen.

Log in om te reageren.