Forum - Topic

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 199
Onderwerp: Klikmissie

Darwin
Nieuw lid
Heb een klik missie foutje gevonden namelijk

Als mensen 5 of meer keer per week hebben geklikt moeten ze gcoins krijgen, maar deze krijgt niemand,
Reacties

Pangshot5
Actief lid

Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 24-06-2012 om 23:29u
Dit is mij niet opgevallen

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 323

Darwin
Nieuw lid
Warning: Use of undefined constant gebruikersnaam - assumed 'gebruikersnaam' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 361
Gepost op 25-06-2012 om 01:00u
Ik kreeg er reacties over in game, en toen keek ik bij mijn eigen Gcoins en idd ik heb ze zelf ook niet ondvangen

Trabbo
Topposter

Gepost op 28-06-2012 om 17:41u
Quote:
Dit is mij niet opgevallen

Dit is nou niet echt bepaald een toegevoegde waarde aan dit topic, vind je ook niet?
Ik vraag me af waarom het zo lang duurt voor een moderator antwoordt geeft.

Warning: Creating default object from empty value in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 323

Darwin
Nieuw lid
Gepost op 29-06-2012 om 17:53u
Ik zit met dezelfde vraag

Realmaffia
Site Admin

Gepost op 01-07-2012 om 12:34u
Bedankt voor het melden.

Via het berichten systeem heb ik Klasje gecontacteerd.

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325