Forum - Topic

Onderwerp: Overname

OTG
Site Admin
Gepost op 30-05-2023 om 12:38u
Hallo allemaal,

Wij, van One Two Gaming platformen hebben sinds een enige tijd terug het gehele project OGM overgenomen van Klasje. Alles is vanaf nu ook volledig in ons beheer.

Zal ik me eerst even kort voorstellen:
Ik ben OTG, de eigenaar/project ontwikkelaar van al onze spellen.
Wij beheren o.a. enkele andere grote games zoals: Pokemongym.nl, Pokemonstad.nl en Pokemonplasma.com, ***, Criminas.nl en nu ook YourCrime.nl

De oplettende spelers viel het al op; wisseling van de wacht m.b.t. admin accounts, domeinen en overige zaken. YourCrime/OGM is overgenomen door One Two Gaming.

Momenteel zijn wij bezig met het spel te leren kennen en alvast het updaten van de huidige oude code naar de nieuwste versie.
Daarnaast zullen we de komende dagen/weken ook druk bezig gaan met het ledenbeheer. Oude accounts zullen bijv. verwijderd worden en/of spellen die niet actief zijn weer herstellen. Sommige domeinen werken namelijk niet meer..

Ondertussen zijn we druk bezig met het oplossen van de aanwezige foutmeldingen om ervoor te zorgen dat op den duur alles clean is. Dit kan aannemelijk zorgen voor een verbeterde snelheid en een stabielere website. Achter de schermen zijn we druk bezig met een vernieuwde basis te ontwikkelen waar wij per stap alles naar toe zullen werken.
Dit bekent dat jullie ondertussen ook nieuwe ontwikkelingen kunnen zien tegenkomen op zowel de hoofd site als bij jullie spellen.

We gaan hard ons best doen om YC weer te laten worden zoals het jaren ervoor is geweest!

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust.

Met vriendelijke groeten,
OTG, ~ One Two Gaming ~
Reacties

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function ereg() in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php:325 Stack trace: #0 /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/index.php(616): include_once() #1 {main} thrown in /home/ogm/domains/yourcrime.net/public_html/pages/forum.php on line 325